Ota yhteyttä – Aloita yhteistyö kanssamme jo tänään
Telegram
Viber
Messenger
Mail
Phone
WhatsApp
1. Kirjanpito ja verotus
Kirjanpito kattaa yrityksen kaikki taloustapahtumat – tulot, menot, omaisuuden ja velat. Huolellinen kirjanpito on perusta yrityksen johtamiselle ja raportoinnille. Ulkoistamalla kirjanpidon meille säästät aikaa ja varmistat, että kirjanpito tehdään oikein ja ajallaan.

Palvelun sisältö:

  • Juokseva kirjanpito (kuukausittain)
  • Arvonlisäveroasiat (ALV-laskelmat ja -ilmoitukset)
  • Viranomaisilmoitukset (veroilmoitukset, tulorekisteri jne.)
  • Budjetointi ja kustannuslaskenta
  • Tilinpäätöksen laadinta ja virallinen tilinpäätösasiakirjojen valmistelu
  • Hallituksen pöytäkirjojen laadinta tarvittaessa
  • Myynti- ja ostoreskontran hoito, laskutuspalvelut
  • Maksuliikenteen hoito (ostolaskujen maksu, palkanmaksu asiakkaan toiveesta)
  • Saatavien seuranta ja perintätoimenpiteiden koordinointi
  • Asiointi verottajan ja muiden viranomaisten kanssa yrityksen puolesta
2. Palkanlaskenta ja työasioiden hallinta
Laadukas palkkahallinto on työntekijöiden tyytyväisyyden perusta. Huolehdimme puolestasi, että työntekijöiden palkat lasketaan oikein ja maksetaan ajallaan, sekä että kaikki lakisääteiset velvoitteet hoidetaan. Tulkitsemme työehtosopimuksia, neuvomme työsuhdeasioissa ja hoidamme tarvittavat ilmoitukset eri tahoille.

Palvelun sisältö:

  • Työntekijän palkkaaminen: autamme laatimaan työsopimukset ja huolehdimme, että työsopimus on lain ja TES:n mukainen
  • Palkanlaskenta (kuukausipalkat, tuntipalkat, lomapalkat ym.) ja palkkalaskelmien toimittaminen työntekijöille
  • Palkkojen maksupalvelu – halutessasi huolehdimme palkkojen maksamisesta yrityksesi puolesta
  • Palkkoihin liittyvät työnantajamaksut ja vakuutukset (TyEL, työtapaturmavakuutus jne.) sekä vuosi-ilmoitukset Verohallintoon ja eläkeyhtiöihin
  • Työsuhteen aikaiset muutokset: lailliset irtisanomiset ja lomautukset – neuvonta ja dokumenttien valmistelu
  • Viranomaisilmoitukset palkoista (tulorekisteri-ilmoitukset, kausiveroilmoitukset)
  • Työtodistusten ja palkkatodistusten laadinta työntekijöille
3. Yrityksen perustaminen ja konsultointi
Uuden yrityksen perustaminen on iso päätös, johon liittyy paljon kysymyksiä. Me neuvomme sopivan yritysmuodon valinnassa (toiminimi, osakeyhtiö ym.) ja autamme kaikissa käytännön toimissa. Laadimme perustamisdokumentit puolestasi ja huolehdimme kaupparekisteri-ilmoituksista. Lisäksi tarjoamme talous- ja verokonsultointia toiminnan käynnistämiseen ja kasvattamiseen.
Palvelun sisältö:

  • Yrityksen perustamisasiakirjojen laadinta (perustamissopimus, yhtiöjärjestys, osakepääoman ilmoitukset)
  • Perustamisilmoituksen teko PRH:lle (sähköisesti tai paperilla)
  • Rekisteröinnit: ALV-rekisteri, ennakkoperintärekisteri ja tarvittaessa työnantajarekisteri
  • Liiketoimintasuunnitelmat: autamme laatimaan liiketoimintasuunnitelman tai kannattavuuslaskelman (tarvittaessa myös Finnvera/Business Finland -rahoitushakemuksia varten)
  • Yrityskonsultointi: sparraamme sinua liiketoiminnan kehittämisessä, prosessien tehostamisessa ja ajanhallinnassa. Tarjoamme myös veroneuvontaa – kokeneet veroasiantuntijamme etsivät yrityksellesi verotuksellisesti edullisimmat toimintatavat ja auttavat minimoimaan riskit.
Etkö löytänyt etsimääsi palvelua? Ota yhteyttä – räätälöimme mielellämme palvelukokonaisuuden yrityksesi tarpeisiin.
Yhteystiedot
Ota yhteyttä – Lähetä viesti tai soita, niin vastaamme nopeasti kaikkiin kysymyksiisi.
Puhelin: +358 40 710 9702
Sähköposti: vladimir@debitcredit.fi
Toimipiste: Haapaniemenkatu 7-9 B 16.krs, 00530 Helsinki
Y-tunnus 3512702-8
Made on
Tilda